26 April

Hejsan! Var hos tandläkaren på morgonen och lagade ett hål, det gjorde lite ont för jag ville inte ha bedövning eftersom vi skulle redovisa senare. Så nu har jag inget hål längre iallafall så på torsdag kommer äntligen min glugg att fixas! Redovisningen gick bra, var lite nervös bara men det är man ju alltid vi får hoppas att vi får ett VG på den (man kunde inte få högre på just den uppgiften) efter redovisningen fick vi också prova på en ordkunskapsdel från ett högskole prov, jag fick faktiskt högst poäng 20/40 i min klass. Tur eller vad? ;) Nu ska jag börja äta lite kvällsmat och äta godis med ursäkten att jag måste äta upp det innan torsdag för jag kommer få så ont då, haha!
Var ju tvungen att lyxa till det lite, hihi!
Påskgodis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0