13 April

Hejsan! Kameran la av innan så var tvungen att ladda den för att få in bilderna, hehe. Har faktiskt pluggat jättemycket på grammatiken inför imorgon så nu kan jag possesiva pronomen, futurum, diftongerande verb, preteritum och allt vad det heter. Men jag kommer säkert blanda ihop det imorgon ändå. Nu behöver jag bara friska upp minnet med lite glosor och sen borde jag vara redo inför imorgon. Så nu tänker jag plugga glosor, packa allt inför imorgon (åker ju hem), fixa naglarna och kolla på en film som börjar vid nio. Hur ska jag hinna med allt? Haha!

Ringde lillsyrran innan och bestämde att vi ska åka in till stan imorgon efter jag har kommit hem ifrån Växjö, har lite kvar jag måste köpa innan vi åker på fredag t.ex. svarta leggings och lite sånt smått. Idag var jag faktiskt och bunkrade upp med lite mer än ett halv kilo (!) lösgodis för det finns inte i Litauen hehe! Blir perfekt att ha vid tråkiga stunder på båten och vid mysiga kvällar.
Jag har förbjudit mig själv att smaka innan fredag, vilket jag gjorde efter typ 5-10 bitar, hehe! Så himla synd att det som är godast ligger i botten och inte syns, fast det kanske är rättså logiskt eftersom påsen är lite mer än halvfull? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska ha duktigt kuuuuul! :D när kmr du till mig? / sanna

2011-04-13 @ 22:52:34
Postat av: Anonym

:D <3

2011-04-13 @ 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0