Update

Det har inte blivit så mycket uppdatering i helgen men jag tänkte iallafall berätta lite om igår. :) På morgonen så åkte jag in till karlskrona med familjen där det blev lite shopping såklart! Åkte hem och fixade mig inför kvällen, temat blev lite rockbrud typ! Hahaha! :D Stack hem till Sara lämnade grejorna där tog bussen in till stan och åt på kina, råkade dock beställa fläsk och inte biff! Typiskt mig... Iallafall vi åt och snackade en hel del, har saknat dom så! Stack till willys och köpte glass :) Sen gick vi till resecentrum och tog bussen hem igen, vi festade gärnet innan killarna kom, shit vad kul det var! Sen kom då killarna, det var helt okej faktiskt :) Vi festade järnet och jag red på Sara, behöver jag ens säga mer? En väldigt lyckad kväll var det iallafall! :) ♥ Så nu vet ni vad jag gjorde i stora drag igår :)





Tyvärr så tog jag bara bilder innan de andra kom, får fråga sara om hon kan skicka några. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0