Snö

Tror ni inte att jag fick en chock imorse när jag möttes av snö? Det brukar väl inte börja snöa så här tidigt på året väl? Hoppas det går att cykla ändå, undrar om de har börjat ploga för det är snö på vägen... Jag är chockad alltså! Hahah :D Jag gick och la mig jättetidigt igår typ vid 8 men det var välbehövligt, idag har vi temadag igen och idag ska vi göra en egen hemsida, studieteknik och något annat på förmiddagen och sen ska vi ha speed dating, twister och tårtätartävling och jag som hatar tårta... Hihih men man måste säkert inte, hoppas jag. Nu ska jag faktiskt börja göra mig iordning för att cykla till skolan, får nog cykla lite tidigare än vanligt för säkerhetsskull. Hörs sen, ha en bra dag! ♥



Har det börjat snöa där ni bor? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0