Pyjamas

Nu har jag pluggat lite spanska, ätit middag och läst lite. Är så himla trött så det inte är sant, funderar på att gå och lägga mig snart men klockan är ju bara kvart i åtta. Har tvättat av mig sminket (skönt!) och satt på mig min hello kitty pyjamas, jag håller på att frysa ihjäl alltså. Kanske håller på att bli sjuk? Har verkligen inte tid med det nu! :O Hmm jag saknar min mamma och pappa och alla mina syskon... Snackade med lillsyrran innan, hon sa att hon saknade mig men man vet aldrig med henne. ;) Det här blev ett mixat inlägg typ gott & blandat, åhh nu blev jag sugen på godis! Tusan att jag åt upp all choklad innan, får väl äta upp den sista clementinen eller kanske käka lite nudlar? Aja hörs sen typ. :)




Inget smink alls, det gäller att bjuda på sig själv.


Har ju glömt att visa er mitt nya linne, men det är det jag har på mig puderrosa är det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0