Plugg

Jag önskar att jag kunde skriva "nu är jag hemma" men det är jag inte utan jag ska vara kvar i skolan tills 15:45 då ska jag göra spanska provet sen kan jag gå hem... Så himla drygt, ingen är ju kvar i skolan längre. Funderar på att dra ner till stan sen en snabbis men vi får se. :) Vad ska ni göra idag då? Något kul?

Just nu kollar jag på några avsnitt från Glamourama, så bra är det. Men jag kan inte kolla på det så ofta, bara i skolan för det funkar inte hemma på min dator, seeeeegt. Och det känns som om jag bara skriver för jag har inget att göra så jag borde nog sluta skriva nu, men vi hörs igen efter spanska provet och efter jag har handlat mat. PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0