Cykelolycka

Usch och fy och massa blä, ni skulle sett när jag cyklade till skolan, det regnade jättemycket så jag fick dra åt luvan för ansiktet så jag såg ingenting. Farligt i know, så när jag skulle cykla in på cykelvägen så cyklade jag rätt in i en annan cyklist... Vi välte och min cykel blev helt sne och han bara helvetehelvete och så frågade han om jag var okej och blablabla... Jag sa att jag var det såklart men det var jag inte :( Han skyllde på vädret och det har han rätt i. Usch så jag fick skrapsår på båda knäna, min vänsterhand, blåmärken på hela benet och så skrapade jag hela armbågen så det gör jätteont :( Hur piggar man upp sig? Jo genom att äta upp allt godis när man kommer hem, det är sant jag gör det just nu... Fy på mig! Men det gör verkligen jätteont och det var en vattenpöl där vi föll så hela jag är fortfarande dyngsur. Jaha nog om det, har ni haft en lika spännande dag som jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0