7 oktober

Godmorgon alla! :) Idag är jag inte sen, inte än iallafall. Har kunnat ta det lugnt utan att stressa nu på morgonen, skönt. Börjar med människan socialt & kulturellt idag också, denna lektionen är lång (har jag för mig) så det kan bli lite seg, jag hatar långa lektioner! Hahahah åhh och vet ni? På mitt svenska tal som jag trodde gick jättedåligt, fick jag faktiskt ett helt okej betyg på, fattar det inte själv... Men men vilken tur jag har. Och vilket skitväder det är här i Växjö! Spöregn och världens blåst. Kommer se ut som en panda när jag kommer till skolan, hahah!




Idag kör jag på löst, oplattat hår. Väldigt skönt :) Men det kommer dock vara ett skatbo när jag kommer till skolan. :)

Och bara för att jag vet att du läser så GODMORGON VICTOR! :) Känn dig speciell, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0