29 Oktober

Heej! Hur har ni det idag? Jag har fortfarande ont i nacken och kan inte sova på min vänstra sida, men annars så. Ringde och pratade med polisen igår, de var verkligen jättetrevliga. De ringde alldeles nyss också så jag har precis pratat med dem och så, måste dock fixa vittnets nr... Följde med mamma in till stan innan idag, hittade lite smått och gott, vill ju inte köpa för mycket innan jag ska till Ullared på onsdag, min jacka hade kommit också så vi hämtade ut den på posten. Väldigt fin! Visar bild sen. :) Nu ska jag gå och vila lite och hoppas att min nacke blir bra snart och att det inte är något allvarligt...




Snygga underkläder är ett måste, bandeu-bh:n blir perfekt att ha under min transparenta skjorta. :)

Kommentarer
Postat av: sandra

bandeaubhn var jättefin! (:

2010-10-29 @ 17:58:08
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0