26 Oktober

Godmorgon har alla sovit gott? Jag vaknade utvilad för en gångs skull, rättså skönt faktiskt. Idag har jag bara två lektioner så det är lite chillidill så där. Väntar fortfarande på att hon ska lägga upp resultaten på spanskan men inget sådant har hänt... Så seg!  Och idag vet ni ska jag inte äta något godis alls, okej bara några godissnören inte så många typ 4... Hihih men nu ska jag fixa lite inför skolan, ha en bra dag!  ♥


Jag är så glad ska ni veta, det jag skrev igår. Jag trodde verkligen att jag skulle få massa hatsms och bli bombad på fb, men det blev inte så för dem kände också som jag kände det och förstod det, det blev ett farväl men vem vet, någon gång i framtiden kanske våra vägar korsas igen. Det jag är så glad för är att ingen blev sur på mig och tyckte jag är en idiot, jag är inte arg på någon, verkligen inte! Men jag kände att jag inte vill ha med det med mig vart jag än går, att må dåligt när jag tänker på att minnena vi har skapat tillsammans håller på att bli förstörda av ilska och frustration. Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0