Snö

Nu har jag äntligen kommit hem, höhöh! Det snöar utav bara den ute så jag får se om det går att cykla imorgon... Handlade dock inte nu utan får göra det ikväll eller imorgon efter skolan, måste plugga på historiaprovet! Fick en omprovstid imorgon kl 16 så jag kan plugga innan också men det känns som om det inte vill fastna. :( Har iallafall gjort klart svenskan så imorgon ska någon kolla igenom min text sen ska jag skicka in den.
Jag hatar att msn inte funkar på den här sega datorn, jag hatar att den är så seeeeeg! Uschusch! Nej jag måste verkligen börja plugga nu och måla klart mina naglar... Vi hörs lite senare, pusspuss! ♥
FÖRE:
UNDER:

EFTER:


Vad tycker ni? Är det snyggare såhär eller som det var innan? :)
Jag tycker att detta är mycket snyggare! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

du passade bättre i det mörkare som du har nu! (:

2010-11-09 @ 20:43:56
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0