Ouppsi

Jag tänkte vara lite snäll och visa er några öronhängen jag köpte på bikbok för ett litet tag sen, kan kanske vara lite kul att se. Hih jag har ätit ännu mera toffifee och kollat på Maria Montazamis videobloggar och även hennes blogg, hon är ju så himla skön. Satt typ och skrattade ihjäl mig, hahah. :) Älskar hennes dotters stil, man blir nästan lite sugen på att flytta dit. Nu tänker jag dock tvätta av mig sminket, fixa lite och sen gå och lägga mig, jag skulle ju vilja se Nikita ikväll men hon har in 5:an... SEGT. Godnatt, dröm sött! ♥
Snygga, men urusel kvalitet ett hjärtöronhänge gick sönder redan första gången jag använde dem, pinnen fastnade i hålet...

Kommentarer
Postat av: sandra

vilka/vilken affär är det som har det märket? har sett det på flera bloggar men vet inte vart de kommer ifrån xD

2010-11-11 @ 12:09:20
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0