Hemma!

Kom hem för en stund sen efter en kort klassdag och efter det stan med Nathalie! Supermysigt, vi åt glass, shoppade lite, pratade. Det kändes tajt. Hade på mig mina kläder idag ändå fast det var kallt, gick i stan rös lite men det var värt det, kanske 10 kilo till och det blir ännu bättre ;) Hemma själv än sålänge, kanske borde baka en kladdis? Det gör jag ju alltid men ändå! Hahah men nu ska jag fixa naglarna inför imorgon, hänga fram kläderna, bestämma frisyr, vi får se. Hörs sen sötingar! Under tiden berätta vad ni har gjort idag! :) PUSS! ♥









Tack Nathalie! ♥


Hörs sen som sagt! :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

vsg gumman! :D <3

2010-06-10 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0