Godnatt ♥

Som ni säkert har märkt har det varit dött här idag, men imorgon kommer det att bli mycket bättre! Hur har er dag varit? Det är ju första dagen på sommalovet idag, eller räknar man det på måndag? Men iallafall jag tycker det är härligt! Började nästan gråta igår när jag kramade Natha,Sanna och Sara, jag kommer sakna er! Jag kommer alltså att flytta ifrån lilla kallinge och börja gymnasiet uppe i växjö och då kommer jag inte kunna att träffa mina älsklingar varje dag :( Men detta sommarlovet har vi bestämt att det ska bli vår sommar ♥ Usch kan verkligen inte tänka på det, men trots att det är sommarlov har jag inte planerat att sova bort dagarna så jag ska gå och lägga mig nu, det är ju inget bra på tv:n trots allt, vi hörs imorgon godnatt! ♥




Älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

hjärtat jag kommer sakna dig hur jävla mkt som hellst! det ska bli vår sommar! :) <3

2010-06-12 @ 23:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0