Godmorgon!

Godmorgon bloggläsare!
Jag är uppe extra tidigt idag, varför vet jag faktiskt inte, hah. Jag börjar iallafall halv 10 men jag steg ändå upp vid 7 så onödigt men rättså skönt ändå, man hinner liksom vakna, om ni förstår vad jag menar? Men iallafall, imorgon är typ den sista riktiga skoldagen eftersom hela nästa vecka är fylld av massa andra grejer också, eller hade vi lektioner på måndag? Jag är verkligen supersmart när det gäller att komma ihåg saker, hmm inte. Fast jag har en känsla av att det var något idag, men jag inbillar mig säkert. Nu ska jag kleta på lite mascara och sen cykla till skolan, så vi hörs senare. PUSS! ♥







ser ni hur vit jag är?! ;)

p.s på lördag blir det ingen bloggning, gissa varför? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0