Spakväll

Hallojsan! Hur har ni det idag? Jag mår jättebra, iallafall nu! Har precis duschat, smörjt in mig, fixat naglarna och ögonbrynen och nu sitter jag här med en väldigt god chokladmask. Funderar faktiskt på att smaka den, höhöh kanske inte... Det luktar väldigt gott i mitt rum nu iallafall, en blandning av mango och choklad mums! Efter jag har sköljt av den här mumsiga ansiktsmasken har jag faktiskt tänkt måla naglarna, om jag hinner såklart borde faktiskt ligga och sova nu. ;( Börjar ju redan vid tjugo över 8 imorgon, det är inte alls trevligt det är alldeles för tidigt för min smak. Åhh och vet ni? Den här veckan slipper jag att gå och handla, har fått alla middagar jag behöver av pappa,mormor och Marie. det är supernajs! Men nu måste jag skölja av ansiktet, vi hörs imorgon godnatt och sov gott! ♥
Trevligttrevligt.

Jag tycker alla borde prova chokladmasken från kicks, hela ansiktet känns helt annorlunda efter, på ett bra sätt såklart. Superfräscht!

Kommentarer
Postat av: natha

snygg brud! :)<3

2010-12-06 @ 15:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0