Plugg i mängder

Hallojsan! Vad hittar ni på nu då? Jag sitter som sagt i skolan och pluggar lite, det blir mest svenska och lite samhällskunskap. Känns som det är väldigt mycket i skolan nu men samtidigt inte, konstigt va? ;) Men jag måste fortsätta nu om jag vill bli klar med svenska idag så jag slipper det i helgen, vi hörs när jag kommer hem! :)
Jag har ju glömt att berätta för er att imorgon ska jag och Sanna gå och kolla på bio, vi ska se Piranha 3D. Den kommer säkert att vara jätteäcklig men den är nog bra ändå. Vi skulle egentligen har sett den nya Harry Potter men den visas inte i helgen. Och just det om ni också vill se den med oss så kan ni ju bara säga till, det går jättebra ska ni veta. ;D

Kommentarer
Postat av: natha

du vet hur jag är på läskiga skräckfilmer ;) haha! puss <3

2010-12-09 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0