9 December

Hej! Nu är jag äntligen hemma! Har precis ätit och så, så nu sitter jag här och käkar chokladbollar som jag har köpt, hehehe... Jag har faktiskt gjort lite nytta idag, jag är klar med svenskan (ska bara sova på den innan jag lämnar in), jag har köpt en julklapp till Theo och jag hittade en ursnygg bh. Men den får vänta tills imorgon, hoppas bara den finns kvar då! Imorgon kommer mormor hit upp (till Växjö då) vi ska äta lunch och gå runt på stan lite sen kör hon hem mig, ni ska veta att ingen har en så snäll mormor som jag har. Förra gången tex fick jag en tunika och en nyårsklänning av henne bara sådär liksom, jag menar hur snällt är inte det egentligen? Hon är bäst! ♥ Hihih men nu ska jag kolla på julkalendern och äta chokladbollar, medans jag har skrivit allt det här har jag ätit 2 st, behöver jag ens säga att jag börjar må lite illa?
Mumma! Chokladbollar i mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0