8 December

Hejsan, jag kom hem för en liten stund sen men jag har tagit det lugnt en stund bara. Skönt! Har faktiskt kollat på julkalendern, hihih! Snart har jag tänkt att äta lite sen ska jag faktiskt till Josefine och Jacob, mysigt! Jag cyklade ju idag och det säger jag, det gör jag inte om! Det var så slirigt och svårt att cykla så nej det var det inte värt. Bussen nästa! Åhh och när jag cyklade hem frågade en tant mig om det inte var kallt med mina converse (jag hade converse idag då) för hennes dotter vägrade visst att ha några andra skor nu i vinter så hon skulle hem och slänga dem nu! Hahah! Gullig. Nej men hörrni nu börjar magen kurra på riktigt blodigt allvar, vi hörs sen va? PUUUUSSSS! ♥
Man måste spexa till det lite såklart!

Nu ser ni lite av mina nymålade naglar med, rättså najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0