2 December

Hur har ni det idag? Nu mår jag mycket bättre men jag ska stanna hemma imorgon med och bli 100 % frisk, tänker inte riskera något i onödan. Fast jag tycker inte om att vara borta ifrån skolan för mycket, det känns som att jag missar så himla mycket på lektionerna och sånt. Måste maila alla lärare imorgon med, intressant va? ;D Idag har jag och mormor bakat 2 sorters kakor, sjuk gott! Så nu tänker jag äta upp dem, kolla klart på bröllopet från polen och sen kolla på julkalendern. En väldigt trevlig kväll måste jag säga. Och vet ni? Jag drömde så konstigt inatt, ojoj insane! Vi hörs imorgon, puss!



Nathalie är bäst för er som inte visste det! ;D

Kommentarer
Postat av: natha

Malin är bäst för er som inte visste det! :D <3

2010-12-02 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0