Söndagkväll

allting flyter på precis som jag vill att det ska, fast sara är lite seg med bilderna men det kommer sen när hon har städat klart ;) hoppas ni gillade dom fina bilderna från igår? det är bäst att ni gjorde, nej jag bara skojar ^^ kvällen blev iallafall riktigt mysig, när sara som jag föresten tvingade att sova hos mig var ensamma hade vi eller jag iallafall superkul! och morgonen.. jaa vad kan man säga? busringningar med google translate det kan inte bli bättre! Vi kollade även på film och sara fick kolla på när jag städade på morgonen men det var en kväll/dag jag aldrig kommer att glömma! ♥ Hur hade ni det då? var ni på någon fest? hade ni det kul? hoppas ni hade det iallafall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0