Dagens fråga

jag får väl börja med något nytt och det är dagens fråga :) har funderat på det ett tag men nu vet ni att det finns iallafall :) ska fixa någon snygg bild till det med men det får vänta.


Nu till frågan, jag fick frågan om vad jag ska göra på valborg och först var det tänkt att jag skulle till hallarna (ett ställe i ronneby där man kan dansa typ) men eftersom jag inte är värsta party typen så hoppade jag det och bestämde mig för att åka till ullared! så jag åker imorgon och kommer hem på lördags kvällen igen. (jag kommer uppdatera så ni behöver inte oroa er ) vi får se om jag hittar något snyggt ;) och sen på lördagen när jag kommit hem så hinner jag kanske festa ändå. Hoppas ni tyckte det var tillräckligt ;)


och glöm nu inte att ställa morgondagens fråga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0